Konferencje

fjkKonferencje

 

W ramach Konferencji Firma jest Kobietą realizujemy projekt mający na celu wsparcie przedsiębiorczych kobiet merytoryczną wiedzą z obszarów dotyczących prowadzenia mikro i małej firmy oraz nawiązywanie lokalnych kontaktów pomiędzy kobietami prowadzącymi własne biznesy.

Nasza inicjatywa jest wartościową propozycją dla kobiet poszukujących możliwości rozwoju siebie jako przedsiębiorców oraz swoich firm, jak też budowania ciekawych kontaktów biznesowych.

Temat konferencji to: „Jak budować, prowadzić i rozwijać z sukcesem własną firmę?”

Uczestniczki uzyskują informacje m.in. o tym:

  • jak diagnozować sytuację własnej firmy,
  • jak budować wizję rozwoju biznesu i jak przekuć ją w działanie,
  • jak uporządkować i skoncentrować swoje działania na wybranej grupie docelowej, jednocześnie poprawiając swoją skuteczność,
  • jakie strategie marketingowe sprawdzają się w obecnej sytuacji rynkowej,
  • jak przejść od chaotycznego pozyskiwania nowych klientów do zaplanowanych, powtarzalnych działań przyciągających odbiorców naszych produktów/usług,
  • jak w prosty sposób sprawdzić, czy biznes się opłaca,
  • jak zadbać o własny rozwój.

Konferencja gromadzi przedsiębiorcze kobiety prowadzące własne biznesy w okresie od kilku miesięcy do 2-3 lat i składa się z interaktywnych merytorycznych seminariów, moderowanej sesji networkingowej oraz loterii wizytówkowej z biznesowymi nagrodami.

 

Agenda konferencji:

1. Rejestracja
2. Powitanie
3. Być kobietą biznesu – czyli kim? – Anna Kupisz-Cichosz
Prowadzenie firmy, to ciężka praca, składająca się z wielu aspektów i wymagająca wielu kompetencji. Ale… co jeśli Ci zagwarantujemy, że podstawą do osiągnięcia sukcesu jest zadbanie tylko o jeden czynnik? Jedyny powiązany z każdym obszarem Twojej działalności. Jedyny niezbędny. (więcej)
4. Od chaosu do procesu, czyli jak zbudować strategię rynkową dla firmy – Anna Kupisz-Cichosz
Czasem jak obserwuję właścicieli firm lub przypominam sobie siebie sprzed kilku lat, widzę przed oczami jeden wielki chaos w prowadzeniu i budowaniu firmy. Działania wirujące jak w kalejdoskopie, nie wykończone strategie działania firmy, nie doprecyzowane segmenty klienta, tyko częściowo dopracowane kanały dotarcia do niego. (więcej)
5. Przerwa
6. Jak wypromować nic, czyli o sztuce budowania wizerunku firmy – Karol Cichosz
Czy wizerunek firmy, to logo, kolorystyka, tzw. branding? Być może. To zależy. Są przykłady firm, w których ma to znaczenie i jest to element wizerunku, a są też firmy, dla których nie ma to znaczenia. Czy wizerunek to relacje z klientem? Nie do końca.  (więcej)
7.

Moderowana sesja networkingowa – Wszystkie uczestniczki

8. Być Dyrektorem Finansowym swojej firmy – Dorota Wiśniowska
Niezwykle często w trakcie rozwijania firmy odchodzimy od pierwotnych założeń finansowo-księgowych. Czasem o nich zapominamy, a najczęściej uwarunkowania w firmie i w jej otoczeniu zmieniają się na tyle, że przestają być one adekwatne. (więcej)
9. Po co i jak chronimy swój prywatny majątek? – Dorota Wiśniowska
Zadziwiające jak często budując własny biznes zapominamy o ochronie prywatnego majątku. Oczywiście zakładając, budując i prowadząc biznes bardzo ważne jest, by właściciel biznesu koncentrował się na wkładaniu całej swojej energii w generowanie przez firmę przychodu. (więcej)
10. Podsumowanie
11. Loteria
Do wygrania: bezpłatny udział w 3 miesięcznym programie budowania strategii dla firmy, voucher z 50% rabatem na stworzenie strony internetowej,  promocja danej firmy w sieci i książki biznesowe.
12. Swobodny networking